Bebeğimi sütten kesmeye çalışıyorum 2 gündür emzirmedim eczaneden bu ilacı aldım fakat bana haftada 2 gün tam iç dediler yani yarım.kullananlwr varmış doğru mu birde kullanırken sağmama gerek varmı yoksa kendiliğinden kesiliyormu yan etkisini gören oldu mu yardımcı olur musunuz ?