Kızlar boşandıktan sonra eşyalarım gelince oğlunla odamız olucak annemlerin evi 3+1 ama bi oda kendilerinin bi oda bizim diğeri de benim eşyalar konulacak henüz zaten odasını ayıramıyorum tam olarak derin uykusu vs yok evi müsait olmayanlar nasil yapıyor yanımda yatmıyor beşiğinde ama aynı odadayız