atlasmomyy Doğum sonrası genelde 21 ile 28. günler arası başlanıyor bu haplara. Bende Zlynda kullanıyorum oda emziren anneler için olan bir hap oda o şekildeydi. Prospektüslerinde bu şekilde yazıyor ikisindede. Yani 21. günden sonra başlayın isterseniz