bebegiminbesigicamdan Bebegim 1 ay 10 gunluk geceleri genelde emmege kalkinca kakasini yapiyor karanlikta degistirmek temizlemek zor oluyor ayiliyor tekrar uyutmaya calisiyorum ne zaman gece kaka yapmayi birakir
Newmother07 bebegiminbesigicamdan gece lambası kullanın isterseniz ben öyle yapıyordum ışığı yakmadan alıyordum 2.5 3 aylıkken de bitmişti