Merhaba hanımlar 🌸 bebeğim 1 aylık oldu ilk zamanlar meme ucumda yarıklar ve yaralar oluyordu şimdi o yaralar ve yanıklara ya vücudum alıştı yada artık olmuyor ancak bu kez meme ucu ve etrafındaki kahverengi bölgede sanki oraya ateş tutuyorlar gibi çakmakla yakıyorlar gibi yanma var bebeğim emerken ve sonrasında çok ağırıyor bebeğim sütü içerken ağzını küçücük açıyor etrafındaki kahverengi kısım ağzına giriyor fakat tamamı değil ve içerken ısırır gibi içiyor dilini damağını değilde diş yerlerini daha çok hissediyorum bu durumu nasıl düzeltebilirim sanırım bebeğimin içme şeklinden dolayı çekiyorum bu sancıyı tavsiyeniz var mı