aybarssena 32 günlük bebeğime mama ve meme olarak ilerlemek zorundayım fakat mama kabız yaptı sanırım. Günlerdir kakasını yapmadı mamayı azaltmama rağmen. Ne yapmam gerekli yapması için şaştım kaldım
mrsgcl aybarssena benim bebeğimde 1 aylık bugün 6 gün oldu zeytinyağı da verdim ama yapmadı ıkınıyor huzursuz oluyor ama kaka yapmıyor ne yapmak lazım bilemedim
1pekmom_ Hangi mama kullanıyor? Mama değiştirmenizi tavsiye ederim, birde bir çay kaşığı kadar zeytinyağı içirebilirsiniz, birde kaka yapmaması kabız olduğu anlamına gelmez 5güne kadar normal olabilir, gerçekten katı olarak yaparsa kabız diyebiliriz
aybarssena 1pekmom_ aptamildi o gaz yaptı golden goata geçtim kabız yaptı işte sma kullanıcam şimdide
ysf52 Biz de hipp kullandık suyun ölçüsünü bir tık fazla koyun bize çocuk nefroloji öyle dedi bide bir çay kaşığı zeytinyağı köy dedi