Bende aynı durumdayım asla acıktım demez yemegi görünce dipten dine kaçar bunalıyorum da üzülüyorum yeri geliyor kızıyorum aglatıyorum üzülüyor ama gene bana mısın demiyor çok üzülüyorum bu duruma ne kahvaltı ne öglen ne zaman düzelecekler doğduğundan beri aynııı iki çocugum da