Merhaba bana fotoğraf atabilir misiniz dişlerinin? Oğlum da 18 aylık 1 yaşından beri çürüğü var. Düzenli takipte. Şu an 4 dişi de çürük ama doktorumuz 3 yaş öncesi apse vs olmadan kesinlikle anestezi altına girmemesi gerektiğini söyledi. O yüzden biz düzenli fırçalama GC ile devan ediyoruz.