Kızlar bu 2 yaş beni öldürdü. Ne zaman bitecek nolur biri bir şey söyledin yoksa ben timarhanelik olacağım. Mutfağımda masa ve sandalye var sandalyeyi alıp tezgaha çekiyor orada deterjan vs ne varsa oynuyor. Ocağa gidiyor ocakla oynuyor. Ve ben dün kızarak mutfaktan dışarı çıkardım kapıyı üstüne kapattım 2 kere . Ağladı ve benim vicdanım sızlıyor. Evet yapmamam gerekiyordu ama dalginligima gelip kızıma bir şey olmasından korktum. Sabah ustine bardakta ki soğuk çay dokuldu ALLAHtsn ki soğuktu. Ben napıcam kızlar bu zamanı nasıl asabilirim. Mutfağa girmeye korkar oldum. Lütfen bana akıl verin. Kızıma bağırmak çağırmak istemiyorum