Oglum 9 aylık olmak üzere.bende önce buradan okuyup sonra instagramda görüp çocuğun 1 hareketiyle “acaba” çıkmazına girip ara ara kendini kemiren “ eşime soyleyince” “ yapma herseyi güzel, takma kafana kötüyü çağırma ” diye tepki alan ama çok üzülen Bi anneyim 🙄 2 . Bebeğim. Kızımda böyle biseyin birak hareketini adını bile tam bilmezdim. Ne zaman neyi nasıl yaptı hep normal der geçerdim. Ama şu son zamanları şu internet belası diycem artık
Neyse . Oglum 2 aydır falan yemek yiyecegi zaman özellikle akşam yemeğinde uykusu gelmiş biraz miz miz oluyor. Ben ona yediriyorum çünkü önüne parça parça koyduğumda eliyle alıp sıkıyor yere atıyor. Elleri boş kaldığında tel sarar yapar gibi çeviriyor ve titretiyor heyecanlanıyor. Yedirince sakinliyor yine yapıyor. Yapmasın diye eline kasik veriyorum ağzına sokuyor oynuyor. Ondan sıkılınca peçete veriyorum hırsla onu yırtıyor.
Bu hareketi bazen de sikildiginda onu almamı istediğinde uykusu gelince yapıyor. İki eli yanda çevirir gibi mizikliyor. Ama sadece bu.
Yapabildikleri göz teması hep çok iyiydi. Gözlerimin içine bakar gülümserim bana gülumser. Ismine bakar.Kasları güçlü. Elimi tutup kendini kaldırıyor. Henüz emeklemiyor ama done done istediğine ulaşıyor. Emeklemeye çalışınca geri gidiyor. Ellerinde tutunca adım atıyor yürüyor baya. Oyuncaklarla arası çok iyi ablasıyla çok güzel oynuyor.yabacilarda çekinip ağlıyor. Babildamasi 5. Aydan beri hep var . Baba dede hadi cani istediğinde hep söylüyor. Çığlık atıyor. Cani isteyince bay bay , ce ee , alkış yapıyor.
Anlamak için çok erken diyeceksiniz. Bir de yazıyor ya anneler hisseder. Aslında anneler korktuğu için acaba mi diyor bence .. haftaya doktorumuza randevumuz var belki oda normal diyecek. Video ya aldım zaten izleticem doktorada. Benim içimi rahatlatin. Bi sebepten bu düşünülmeli mi 😔😔