Zeytin_gozlum egzama olabilir büyük ihtimal sıcaktan ya da nemsiz olduğu için cildi böyle oluyor. Bez de gelince oraya kabarmış gibi. Benim oğlumun da boynunun 4 tarafı da egzama. Terledigi zaman ya da eli oraya gider gitmez kaşınır durur. Cildiye krem vermişti geçici olarak geçirir diye ama maalesef işe yaramadı bende Bebek losyonu ile nemlendiriyorum her zaman. Çok geçmiş olsun.