Buket57 Başkalarının ne dediğine çokta kulak asmayın derim. İlk oğlumu öyle büyüttüm hiçbiriyle anlamadım eziyet gibi geliyordu herşey şuna 5 yaşında kucağımda 5 aylık diğer oğlum var zaman çok acımasız hızla büyüyorlar her anın zorluğu olduğu gibi tatlılığı güzelliği oluyor ben bunlara odaklanıyorum :) yoksa 40 çıknca gör ,diş zamanı gör, hele bi emeklesin gör , hele bir yürüsün sen o zaman görler bitmiyor