Elayberosmom yegenım de 8 aylık bugun 3. Gunu oda aynı kan idrar alınıyor ama bısey cıkmıyor gribal enfeksiyon diyorlarmıs serum ve antibiyotik serum olarak damardan verdıler dun ama ates dusmuyor bızde 6. Hastalıktan supe ettik de bilmiyoruz bızde niye boyle oldu atesi 38 bucuklarda 38 den asag da zor bela dusuyor sürekli suya sokuyormus yıne aynı kusma da var ne olcak bılmıyorum 😢 cok gecmıs olsun biran once ıyı olurlar ıns cok uzuluyorum cocuklar bebekler hasta olmasın 🤲🤲😔