Denizpasam Benim de girişim 2008. Sanırım 5000 günden emekli olup, yaşı bekleyebiliyorum ama o zaman maaş daha düşük oluyormuş. Ben de tam ayrıntıyı bilmiyorum açıkcası😅 Ama eşime sürekli söyleniyorum gerek yok buna, sen parayı nakit bana ver diyorum😂