Kızlar merhaba doğum yapalı 40 gün oldu bugün on gündür de kanamam yoktu bugün kanamam oldu biraz bu adet mi yoksa doğum sonrası kanamamı bilen var mı ? Bu arafa cerazette kullanıyorum doğum kontrol hapı emziren anneler için . Almalı mıyım sizce ilaç