Merhabalar sevgili anneler. 🌸 Oğlum 20 aylık oldu nerdeyse. Ama son 1 aydır bi sorunum var. Gece kupkuru bez takıyorum uyutmadan. Saat 23 gibi uyuyo. Sabah uyandığında 6 7 gibi, bezi o kadar doluyor ki karın bölgesi hep ısıslak oluyo. Gündüz asla böyle olmuyo. Sadece gece. Şu ana kadar böyle bişey hiç olmuyordu. Hep çok su içen bi bebekti. Gece uyutmadan bi iki saat sıvı şeyler vermim diyorum ama urfa sıcağında çocuğun vucudu susuz kalmasın istiyorum. Varmı tavsiyelerizz ??
Bu arada molfix kullanıyorum. Sleepy denedim molfixten daha kötü. Çok daha fazla sızdırmıştı..