atakuss öncelikle hayırlı olsun
Ben ve eşimde hep tektik
İnanın doğumdan 1 hafta sonra iki cocukla tek kaldım ama sürekli pozitif olmaya çalştm şuan biri 2,5 diğeri 1,5 yaşına yaklaştı
İkiside erkek aşırı bir hareket var o zorluyor
Emzirmeye 3 ay devam ettm hamilelikle sonra mide bulantısı bitmeyince doktor bırakalım dedi bıraktık
Her gün daha da kolay oluyor merak etmeyin her zaman burdayım sorunuz olursa