Busramustim
İyi de canımın içi her bebek aynı değil ki, yani kiminin çocuğu düşer hiçbir şey olmaz, kimi düşer kafası şişer. Bir yeri morarır.İnsanlar kötülük olsun diye sana hastaneye git demiyor ki. Yani kafa, beyin bebeklerde en hassas bölge. Çok dikkatli olmak gerekiyor.Ayrıca böyle durumda sağlık ocağına değil hastaneye götürmek gerekir.