Lina2007 9 ay oldu dikislerim hala çok kırmızı hala çok sis duruyor 2 kere gittim doğumdan sonra doktor sıkıntı yok dedi ama dün gece ağrıdan ağlayacak dereceye geldim neden olmuş olabilir
Cisemcagan17 Lina2007 benmde 10 buçuk olucak dün ağrı sızı yaptı ilk defa sicak suyla yıkanma demişlerdi bana ondan sanırım yada hava değişiminden olabilir
Lina2007 1birannee merhaba doğumdan sonra krem önerildi mı size bana önerildi mı hiç hatırlamıyorum o kremi önerdi ve idrar yolu enfeksiyondan olabilir dedi daha yeni olduğu için büyük ihtimal
Lina2007 1birannee benim çok stresli zamandı 13 gün kızım yoğumbakimda kaldı o yüzden hatırlamıyorum soylendiyse Bile kızımdan herseyi unuttum