Sydturan Benim 4aylik bı bebeğim var bende aylık ignelerle korunuyorum ama 1 haftadır karnım acayip agiriyor sizce neden olabilir inşallah hamile değilim dir 3aylik iğneyle korunup hamile kalan varmi
Zuzu Sydturan korunma iğnesiyle hamileliği bilemem ama hormon aldığın için biraz sıkıntılı regl geçirebilirsin belki ondandır canım.Çok şüpheye düşersen de hemen bi erken gebelik testi de alabilirsin tabi