Lale2_3 arkadaşımın çocuğu 18 aylıkken yürüdü bir de şöyle birşey gözlemledim eğer kalkıp yürümeye başlarsa bir iki adım attı yere düştü falan filan zaten ortalam 1 hafta 10 güne tam anlamıyla birden yürümeye başlıyorlar. Siz yürüteç alın böyle eliyle tutunup yürüyebilecegi tekerlekli olanlar var ya onlarda işinizi görür onun surulmesine heves ederken bı bakmışsınız yürümeye başlamış zaten. Benim bildiğim 18. Ayına kadar normal kabul ediliyor yurumemesi çünkü her cocgun mizacı gelişimi farklı benim o arkadaşımın çocuğu da mizaç olarak miskin biraz hareketli bir çocuk değil o yüzden 18 aylıkken yürüdü diye düşünüyoruz