Yasemin4 benim kızımda genetik egzama vardı alerjik bir çocuk ama gıda değil toz alerjisi var büyük ihtimalle ben egzama atak günlerinde mısır nişastalı suyla banyo yaptırıyordum küvetini dolduruyordum oynatıyordum kaşıntı kızarıklığa iyi geliyor mustela stelatopia veya bioderma atoderm kullandım şampuan ve vücut jeli olarak uzun süre nemlendirdim birde alerjik deterjandan uzak durdum dümdüz boron omo vs ile tıkadım kıyafetlerini ve çift durulama yaptım şuan 4,5 yaşında hiç bir egzama belirtisi yok ama alerji devam tam mevsimler arası geçiş dönemleri egzama atakları olur şuanda tam egzama mevsimi