Günaydın arkadaşlar bebeğinde gevşek tanısı alan var mı süreciniz nasıl ilerledi genetik metabolik test süreci geçirmiş arkadaşların yorumlarına ihtiyacım var oturamıyor diye gittik gevşek bebek emar sonucunda corpus callasum ince çıktı metabolik testler temiz genetiği özel bir klinikte yaptırdık temiz çıktı genetik doktoru 2 yıl sonra tekrar bakalım dedi biz yeni bir nöroloji doktoru bulduk ona gittik emar temiz dedi testlerin temiz olmasına rağmen bu kadar gevşek olması değişik dedi bizden yeni testler isteyip çam sakuraya yönlendirdi özel klinikte yaptırdığımız testlerle gittik oğlumla ilgili sorular sordu testlere baktı senin çocuğun miyopati dedi belirtileri onu gösteriyor dedi 2 aya sonuçlar çıkar dedi özel klinikte testleri yaptırdığımız genetik doktorunu aradık biz çok kapsamlı baktık size ve eşinize varana kadar biz bir hastalık bulamadık bişey çıkacağını düşünmüyorum dedi temmuzda bir yıl olucak fiziğe başlayalı şu an 22 aylık tutunarak adımlıyor kendi başına yürüme yok ki yürümüş olsa bile hastalık şüphesi ortadan kalkmazmış şüphelendikleri hastalık mitokondyel hastalık ve maalesef günümüzde tedavisi yok lütfen başından geçenler yazabilir mi gevşek olupta tüm testleri temiz çıkan hastalık bulanmayan çocuklar var mı