yeniannee3209 2 haftada toparladım. Tabi ilk 2 gün ağrı oldu, drenler çıkınca rahatladım. Emzirmeyi kestikten 1 sene sonra yapıyorlar ameliyatı. Sarkmıştı benimki, baya toparlandı. İstediğim gibi oldu. Arkadaşım E F kap giyiyordu, o C kap yaptırdı. İkimiz beraber gittik ameliyata.