Ikrazumra19 Honey ben cok takarim en fazla 2-3 saat bekletmem bile cogu zaman rahatsiz oluyormus gibi hissediyorum
kubra9595 Honey ben bezi dolunca degistiriyorum zaten sürekli elimle elleyip duruyorum pisik de olmuyoruz sukur
Zeynep1625 Bizm babamz saolsn azck ağlsn bezine bak diyo ufackda işe değişym bez dayanmyo😅 ama pişikde olmdı şükür şimdiye kdr
nazanay Honey Uyutmadan once ve uyaninca mutlaka degistiriyorum. Genel olarak, ortalama 3 saatte bir degistiriyorum. Bezinin dolmasini beklemiyorum cunku zaten artik ya oturdugu ya da surundugu icin bezin on tarafi doluyor hep, arka kismi hep kuru kaliyor.
Eslem_Somuncu Honey gece 12de degistirip uyutuyorum 11 gibi uyanir degisirim sonra 5 gibi.. Sonr tekrar yatarken. Arada kaka yaparsa bide kaka icin toplam 4bez harcarim gunde. Ama benimki istahsiz oldugu icin yeterince beslenmediginden isemiyor bezleri kuru oluyor
Morkekik Honey Bizimki 11 üç saatte bir değişirim genelde ve günde yaklaşık yarım saat yada 1 saat açık bırakırım. Hatta gün içindeki uykularından birini altı açıkken yapar rahat rahat uyur. Altına da alt açma bezi seriyorum. Ve her kakasını mutlaka yıkayarak temizliyorum hem hergün yıkanmış oluyor poposu hemde temizleniyor :)
kokusudalin Ishal yuzunden gunde 15 kez en az ciddi diyorum bez değişiyor. Ama ishalden once surekli değişirdim çünkü dakida bir isiyor yarim saatte bezi cis doluyordu bezini aciyorum isiyor yenisi takiyorum yine isiyor sağolsun annelik.seruvenim idrar icinde geçiyor 😅
Hayatannesi Honey ben her emzirme öncesi değiştiriyorum. Eğer kirletmişse emzirme sonrası bir kez daha değiştiriyorum. Gün içinde hiç kirli bezle tutmadım ama geceleri 3 saat aynı bezle kaldığı oluyor.
Mavis123 Honey gece hiç değiştirmiyorum sabah bezin hakkını vermiş oluyor gün içersinde de ben bana biraz şiş geldiyse değiştiriyorum bazen 2 saat bazen 3 saat
Nehirim_02 Gece uyumadan önce uyku tulumunu giydiriyorum altını değişip sabah uyanana kadar bırakıyorum. Zaten uykuda bebekler çok işemezler. Sonrasında 3-4 saate değişiyorum yani genel olarak en fazla 6 bez harcıyorum. Tabii ishal dışında🌺