Kızlar merhaba bebeğime İki gün önce aşı yaptım dokuz ay aşısı ondan sonra bir gün ishal olmaya başladı işte iki gün oldu ishali durmadı yani sürekli yapıyor pişik olmuş oda rahatsız ediyor onu sizde de öyle bir yan etki oldu mu ya dokuzuncu aşıda aşıdan sonra nasıl geçer bu ishal bilmiyorum