Arkadaşlar merhaba, 9 ay olmaya 2 gün kalmış bir bebeğim var geceleri ağlar emzirir yerine geri yatırırdım. Bu süreç de gözlerini hiç açmazdı. Ancak 2 3 gündür gözlerini hep açıyor ve emdikten sonra uykuya çok zor geçiyor 2 tane dişi çıkalı 1 hafta oldu kabaran başka da dişi yok. Neden oluyor acaba bu süreçde bebekler anneye daha mı fazla düşkün oluyor