Kızlar günüm geçti test yaptım silik çizgi çıktı çok seviyorum çocukları ama oğlum daha çok küçük sevinsem sevinemiyorum üzülmekte sanki karnımdakine haksizlik gibi bu kadar arası az olup adapte olabilen var mı eşim 3 4 ay sonra askere gidicek annemlerde kalacağım dönüşte 2.kez baba olmuş olacak onunda eksikligiyle nasıl olacak bilmiyorum bide aralarında 16 ay olacak ikiz gibi diğer hamileligim dogumum lohusligim hepsi çok ama çok zor gecti travmalarim canlanıyor 3 gündür gece uykularim kaçıyor beni hepsi çok endişelendiriyor tecrübeli annelerden iyi şeyler duymaya ihtiyacım var ✨(bu arada eşim 27 yaşında dönüşte iş kuracak parayı eritmemek için uzun dönem yapacak)