Ucansupurge canım merhaba beni hatırladın mı alerjik bebeğim için sürekli yazıyorum sana.hakkini helal et yardımcı oluyorsun ☺️ dün götürdüm bebeğimi 6 aylık dört aydır diyetteyim bana yumurtayı bir deneyelim dedi. Kek yap süt koyma yoğurt vs girmeyecek ama yumurta girsin dedi. Bende su ile üç yumurta vs güzel bir kek yaptım akşam. Ama akşam yemedim uyursam alerji yaparsa görmem akşam akşam rahatsız olmasn kahvaltıda yerim düşüncesi ile. Sabah kalktigim da zaten bebeğimin vücudunda var olan özelikle boyun Alın kısmında kızarıklık sivilce tarzı vardı. Ki ben daha yememisim. Her neyse sabah saat 10 gibi yedim. Bekliyorum. Kırmızılıklar var hâlâ şuan ne gibi bir etki görmem gerekiyor başka kaka yapmasını bekleyeceğim birde çünkü bizim hem bağırsak hem vücut tepkiliydi. Merakla bekliyorum dua et bize