Arkadaşlar cidden sıkıldım bu durumdan pahalı kremler bile sivilce yapıyor diadermine pembe kapaklı kullanıyordum yapmıyordu fakat piyasadan çekildi.. şuan yves rocher sebo pure vegetal kullanıyorum icerigindeki salisilik asit mi çıkarıyor sivilce anlamadim ama hiçbir şey olmayan cildimde minik minik sivilceler çıkıyor bu kremi sürünce. Öneriniz var mı lütfen bekliyorum ❤️