
Merhaba canım anneler oğlumun 4.5 aylıkken dudak ve dil bağı kontrolünü güvendiğimiz bir dr yapmıştı yok demişti. Ama üst dişler çıkmaya başlayınca ben tekrar şüphelendim ve endişeleniyorum başka bir çocuk dr %70 herkeste olur dişler ile alkalı durum ilerleyen zamanlar da netleşir endişeneleme ufak bir operasyon ile halloluyor şimdilik müdahale etme durumu yok dedi ama 4,5 aylıkken de yok denildi ayrık diş yanlarında çıkınca birleşir Alakası yok korkma diyorlar 1 yaşında oğlum 🙏🙏🙏 başına gelen ve anne içgüdüsü endişesini anlayarak yorum yapam canım annelerim yorum bekliyorum