arden24 Bebeğim 4 aylık yalnız sürekli uyuyor açlığına bile uyanmıyor acaba neden uyuyor bir sakıncası varmı
dertanasiyimyaben Ayda uyanık kaldığı süre sayısı yenidoğan dönemine göre bir tık fazladır ama öyle abartı da değildir benim oğlum da hep uyurdu o aylarda ama bi sağlık ocağında ki ebenizi arayıp bilgi alabilirsiniz