Bebegim 35+5te doğdu sarilik oldugu icin saatte bir emziriyordum suan 45 günlük olduk saatte bir emzirmene gerek yok artik dedi doktor ama alistigi icin kendi saatte bir kalkiyor meme ariyor hemen vermeyince ağlıyor kafasiyla meme ariyor gibi yapiyor uykusu hep bölünüyor böyle olunca. Saatte bir vermeye devam mi etmeliyim biraz daha buyuyene kadar yoksa emzirme araligini arttirmali miyim ne yapmaliyim ya