kbra0 ben 4,5 aylıkken başladım ek gıdaya mama ile besleniyordu bebeğim doktor tavsiyesi ile başladık kakasını çok zorlanarak yapıyordu doktorumuzu aradım söyledim oda 2 dilim elma 2 dilim armut 5 tane de gün kurusu kayısıyı küçük küçük doğrayın haşlayın bunu blendır ile çektirip oğluna yedir dedi ben bununla kaka sorununu çözdüm çok şükür arkadaşıma söyledi oda dua ediyor bana 🙂