sevval_5481 Hanımlar ilk bebeğimde sütüm 4. Gün gelmişti 37 haftalık doğmuştu bebeğim şu an da 38 haftalık doğuracağım nasipse ama tekrardan sütüm geç gelir diye korkuyorum doğumdan çıktığım gibi emzirmek istiyorum neler yapabilirim önerilerinizi alabilirmiyim
ozlm0795 sevval_5481 hanımefendinin dediği gibi emzirirken sonra kalan tüm boş anlarda süt olmasa bile sağım yapmak 💯 gerçekten ben çok faydasını görüyorum sağımın. Beden otomatik olarak süt yetmiyor diye düşünüp süt üretimine geçiyor,bir çok kişi tarafından denenip işe yaramış bir yöntem ☺️
Egemeneslihan sevval_5481 goguslerine sıcak havlu ile kompleks yapabilirsin dut kompostosu çok iyi oluyor birde bol bol su iç sık emzir hemen gelir
rabiakgnn Yarım saatte saatte bir emzir süt gelmiyorsa bile emzir en etkilisi emzirmek ve bol bol su içmek