Merhaba kızlar, 2 gün önce normal doğum ile kızıma kavuştum 🌸 fakat çok fazla dikişim oldu iç dış.
Bir süre kabız olmamam gerekiyor hiç katı gıda tüketmedim iki gündür. Ama kahvaltıda yemekte vs özellikle sakın şunu yeme ya da ye dediğiniz aynı durumu yaşayan var mı? Dikişlerimden baya korkuyorum. Teşekkürler💖