sultan4547 Kızım 10 aylık 18 günlük sizce akşamları kitap okumalımıyım yoksa daha erken mi sevgili anneler.
ppzeynep sultan4547 Sizi dinlemeye, kitabı incelemeye hevesi varsa bunu görür devam edersiniz. Yoksa zorlama olur zaten. Bu tamamen bebeğinizle sizin aranızda.
Ssude sultan4547 ben doğumdan iki üç hafta sonra başladım. Şimdi 5 buçuk aylık kitaplara uzanmak istiyor. Ne kadar erken o kadar iyi
1cocuksevdasi sultan4547 4 aylık 3.5 aylıktan beri arada bi kitap inceliyoruz bazen okuyorum ben okurken o kitaba dokunuyor çekiştiriyor sayfalarını bazen ağlıyor okurken 😄 susuyorum o zaman sadece kitaba dokunuyor sizde başlayın bence
SeverusSnape sultan4547 bence geç, ben daha erken başlamıştım. Genel algıya göre anlamadığı düşünüldüğü zamanlarda bile kitap hep vardı hayatımızda. Şu an 4,5 yaşında ve maşallah diyim, kitaplar konusunda tam hayal ettiğim ilgiye sahip.
sonnenchein sultan4547 ben erken başladım şuan 11 aylık bebeklerim baya ilgilerini çekiyor tabi şuan tek amaçları kitabı yemek ve yırtmak ama olsun 😄
tarakcioglu Ben 2 aydan beri her gece okuyorum, sesimi falan değiştiriyorum çok hoşuna gidiyor, şimdi 5 aylık olmak üzere
hndathn sultan4547 hiç erken değil geç bile 2 çocuğum da da hemen hemen doğumdan bir hafta 10 gün sonra başladım kitaplar okumaya hikayeler anlatmaya.
maygirl sultan4547 1 aylikti kızım ogun bugundur hergun okuyorum şuan 11 aylık olmaz üzere.cok kucuckken alistrdm
acemianne97524_ sultan4547 3 aylıkken başladım ben okumaya belki anlamıyor ama resimler ilgisini çekiyor şimdi 9 a girmek üzere
Doga_sever sultan4547 bebekken bile kendi kitaplarimi sesli okurdum kelime cumle duysun diye. Kitap okumanin yasi yok. Dogdugunda bile baslayabilirsiniz. Zarar gelmez.
sifirekran_bolkitap Anne karnında 6 aylıkken başladık dış sesleri duyuyor diye. Anne karnında daha çok babası okurdu onun sesine alışsın diye doğduktan sonra da sürekli okuduk. Başta görme yeteneği tam gelişmediği için uyuturken masal okurduk. Sonra siyah beyaz hışırtılı kitapları eline vermeye başladım sonra kucağıma oturttum birlikte okuduk. Şuan 20 aylık epey kelimesi var 3lü cümleleri var kendini ifade ediyor. Biz çok faydasını gördük😊
Dondurmalikahve sultan4547 Erken başlanabilirdi ama hiçbir şey için geç değil. Yırtılmayan kitaplar var onlardan alabilirsiniz başlangıçta.
Cicektebenimcicekligunlerde sultan4547 hamileyken başlanıyor genelde.Yrni doğduğunda pek etkinlik fırsatı olmadığı için kitap okur evde siyah ekran bebek şarkıları açardım. Bez kitaplar, hışırtıli gök seviyordu. Duyu kitapları,harekteli yada çıkartmalı kitaplar edinebilirsin dikkatlerini çekiyor.
naynini sultan4547 ben doğdu doğalı okuyorum, bazen dinliyor bazen ilgilenmiyor… İlk doğduğunda görmüyordu bile ama sesime iyice alışsın diye okurdum 🥰