Çok sıkıldım 5,5 aylık zaten gazı vardı uyumuyodu tam düzeldi şimdi kucakta gezdirip uyutma çıktı çok yoruldum ağlıyorum bazen zaten 1.5 saat uyuyor bir saati uyutmakla geçiyor ya da memede ayakta emzirirken uyuyor bana bir çare bulun kızlar 30-40 dk ya uyanıyor tekrar aynı döngü çook sıkıldım