Kizlqr bebegimin besin alerjisi oldugu icin 20 gundur falan emzirmiyorum (doktor simdilik sadece mama ile beslensin dedi diye) sagim yaptim ama sutum giderek azaldi simdi iki gogusten toplasan 10 ml cikmiyo alerji diyeti yapmaya calisiyorum ama geri emzirmeye baslasam sutum gelir mi?