Merhabalar 1 aylık lohusayım ve grip oldum malesef çok dikkat etmeme rağmen. Acile gittiğimizde doktor antibiyotik verdi bir kez içtim ve içtiğim gün bebeğim neredeyse bütün gün uyudu. Ve gecesine ishal gibi kaka yapmaya başladı ve bugun 2. Günümüz bebeğimde de hapşırık ve halsizlik başladı ben öyle olunca antibiyotik içmeyi kestim devam etmelimiyim etmemelimiyim ilaca bulaşmadından çok korkuyorum sürekli maskeyle dolaştım fakat anne sütüylede geçmiştir diye düşünüyorum