Elcineymen Ayy o diş huzursuzluğu bebeğin bütün huyunu değiştiriyor.Kızım naz yapıp ağlarken bi bakıyorum gülmeye başlıyor.2 dişimiz çıktı.şimdi yine çıkacak sanırım olur olmaz bağırıp çağırıyor,sinirleniyor velet.Herşeyi denedim.Pırasası, çeşit çeşit diş kaşıyıcısı.Alıp 2dk. Kaşıyıp geri atıyor.Evdeki küçük silikonlu kek kalıpları var onları veriyorum bu ara onlarla takılıyoruz😂 onun dışında elleri hep ağzında bende çok müdahale etmiyorum.Biraz zorlayıcı bir süreç ama geçecek inşallah.Yanlız jellerde zararlı bir madde varmış.o yüzden pek önermediklerini duydum.