Bebeğim 3 ay 10 günlük. Biraz evhamlı mı davranıyorum bilmiyorum ama bebeğim benimle çok az göz teması kuruyor yani bi kaç saniye. Gözü hep ışıkta, duvara bakıyor yada etrafı inceliyor. Elleri de hep yumruk şeklinde sımsıkı. Ellerini hep ağzına soktuğu için mi yumruk şeklinde. Eline çıngırak veriyorum tutmuyor ellerini açıyor o zaman. Aguluyor, gülücük atıyor, kafasını dik tutuyor, kucağı seviyor yani sosyal bi bebek herkesin kucağında mutlu yani okuduğum şeyler beni biraz tedirgin ediyor açıkçası. Şu an bu kadar az göz kontağı normal mi? Ellerini yumruk yapması normal mi? Düzenli doktor muayenesine gidiyorum ama doktorumdan pek memnun değilim. Devlet hastanesine gidiyorum doktor 3-4 hastaya aynı anda baktığı için pek ilgili değil açıkçası (Bugün doğum yaptığım özel hastanesindeki doktoruna götürmeye karar verdim.) Biraz uzun oldu ama deneyimli anneler bilgi verebilir misiniz lütfen 🙏



https://mutluresim.com/images/2024/04/20/zRqzrS.jpg](https://)
