Anneler merhaba, 2 günlük bebeğimde ses kısıklığı oldu bugün sizde yaşadınızmı böyle bişey normalmi, doğudugunda hemşireler sürekli klima açıp üstünü soyutuyordu temas olsun üşümez diye ondanmı oldu bilmiyorum ilk doğuduğundaki ağladıgı ses değil değişiyormu acaba veya yasayan varsa yardım lütfen🥹🙏