tinimini_mom Sizin için yorucu lakin saat olayına takılmayın. Dediğiniz gibi önemli olan beslemek bu 2de 3 de olsun uyku düzeni zaten olmadığı için o açığı gündüz de kapatırlar.
Gece sütü daha yağlı bebeğe daha kilo aldırıyor.
Bende ilk zamanlar sizin gibiydim ama relax olun güzel anne.
Siz stres olmayın ki bebiş de, sütünüz de etkilenmesin.
Her bebek farklıdır tabi lakin 3 veya 4.aydan sonra daha düzene girer. 🥰
Önceki paylaşımlarda gördüm mamaya başlayabilirsin demiş diye önceliğiniz kendi sütünüz, sütünüze güvenin. Bebeğin ihtiyacına göre süt üretir vucüt zaten. Gündüz bebek her istediğinde ver ister yarım saat olsun. Hem süt artar. Hem bebek ister. Bol su için