Kızlar lütfen bilgisi olan yazsın. Artık takatim kalmadı bebegim 1 yaşına kadar gayet güzel uyurken 1 yaşından sonra ne olduysa geceleri saat başı ağlayarak uyanıyor. 20 aylık olduk. Hasta degil, diş dönemi değil neden böyle yapıyor. Çok yoruldum aylardır uykusuzum. Gündüz uykusu max 1,5 saat. Gece geç yatar devamlı ağlayarak uyanır emziriyorum ama bazen emmekte istemiyor yine uyanıyor. Bu aylarda uyku eğitimi olur mu denemeli miyim. Tavsiyesi olan lütfen yazsın lütfen :(