Aynı şeyi ben de yaşıyorum 10 gün önce üst dişlernden biri çıktı kızımın 2 gün ateş ishal ve iştahsızlıkla geçti sonra birkaç gün geçti tekrar aynı belirtiler nüksetti iştah hiç gelmedi zaten, baktım evde düşüremiyorum ateşini doktora gittim meğer minnoşum boğaz enfeksiyonu olmuş ben günlerce diş diye beklettim çocuğumu, eğer ilacın etkisi geçtikten sonra ateş yükseliyorsa beklemeyin gidin derim.. 37.5 üstü ateş sadece diş değildir başka bir sıkıntı da vardır demişti doktor. Şimdi de antibiyotik kullanıyoruz ishal oldu bir şey yiyip içemiyor emmiyor zaten mama kullanıyorduk ama günde toplasam 8 ölcek ancak içiyordur… her huysuzluk ve ateşi diş değilmiş bunu anlamış oldum ne yazıkki