kimbumadam Wewell şarj dayanmıyor diyorlar Xiomi ve anker monitörsüz ama görüntü kalitesi şahane Sorum şu kızlar Gündüz tamam bildirim geliyor vs Gece ayrı odada olunca ağlarsa nolcak ? Monitörsüz mantıksız olmuyor mu bu durumda ?
terazikadini kimbumadam xiaomi kullanıyorum hassas hareket algılaması,insan takibi modu var o açık bebeğim parmağını kıpırdatsa telefona bildirim geliyor kesinlikle öneririm
kimbumadam terazikadini Evet ama gece telefon bildirimini duymam ki bebeğin odası da yakın değil😔 monitörlü olanların gece şarjı dayanıyor mu acaba oda var
terazikadini kimbumadam telefonların bildirim sesleride ayarlanabiliyor yani monitörlüler eskide kaldı artık kamera uygulamasının bildirim ayarlarını değişir sesini daha yüksek yaparsın duyarsın bence ama tabi yinede senin kararın
terazikadini kimbumadam ben c200 kullanıyorum bi üstü daha var ama onun sorun çıkardığını çok görmüştüm c200de karar kıldım arkadaşımda aldı aynısından memnun o da