Kızlar 14 aylık kızım var. Çok inatçı olmaya başladı. Ne alt değiştirmeye izin veriyor, ne saç toplamaya izin veriyor . Hele kıyafet değişmek abartısız 30-40 dk sürüyor. Bulaşık makinesini ben boşaltacağım diye tutturuyor. Birşey istiyor, veriyorum ağlıyor. E vermiyim diyorum yine ağlıyor 😵💫 elinden tutayım diyorum yere yatıp ağlıyor. Yemek yerken bana uzatıyor. Sen ye kızım ben yedim diyorum yine ağlıyor 🫨 Yani olur olmadık herşeye ağlıyor Şimdi bu 2 yaş sendromumu? Yoksaaaa 2 yaşında daha mı fena durumlar :(((