estufan benimkide dört buçuk aylık aynı şekil kuru bı öksürüğü var daha önce arada mesela günde bir iki öksürüyordu alerji olduğunu söyledi doktorum ve damla verdi ama birkaç gündür ailecek hastayız ve bebeğimde hem ateş hem kuru öksürük vardı çok değil ama var ateş düşürücü verdim ateş ortadan kalktı ama öksürüğe birşey yapamıyorum sadece ciğerlerine inmesin bronşit falan yapmasın diye günlük iki kere burnunu yıkıyorum serum suyu ile onun çok işe yaradigini düşünüyorum sizde deneyebilirsiniz zaten nemlendiricide varmış bebekler için yapabilecek birşey yok hırıltılı bı öksürüğü yoksa