agcaner o dönemler hep öyle olur benim bebeğim de hiç uyumazdi haz problemleri yüzünden ama şunu fark ettim ve öyle yaptıktan sonra çok güzel bir uyku düzeni elde ettim bebek uyumadigi zaman huysuzlanir hep ağlar ve uyumamak için direnir o yüzden ben en fazla iki saat uyanıklıktan sonra hatta daha erken saatlerde odayı karanlık edip telefondan anne karnı süpürge fön makinesi sesi açıp uyutmaya çalışıyordum ilk zamanlar çok direndi sonra uyudu ve sakin olduğu zamanlarda bunu yapın yada huysuzlanmaya başladığı an direk uyutmaya çalışın uyuduklari zaman daha iyi oluyolar ve daha az agliyolar zorla uyuun yani kisacasi destek verin sesler açın oda karanlık olmasa da uyumuyo şuan bebeğimin uyku zamanında oda karanlık olduğu gibi gözleri gidiyo ha bide şuan küçük olduğu için çok çabuk uyaniyosa kucağınıza alıp tekrar uyutun uyandiginda